ابراز نگرانی سازمان ملل از بازداشت، شکنجه و قتل نظامیان حکومت پیشین توسط طالبان تشدید محدودیت‌ها و ادامه بازداشت‌ گسترده خبرنگاران در افغانستان توسط طالبان ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز + جزئیات ویدئو | استقبال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از تیم ملی فوتسال افغانستان ویدئو | استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران هرات را بر عهده گرفت عکس‌هایی از مراسم تشییع پیکر شهدای حمله به مسجد شیعیان در هرات راه آهن ایران برای حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه مجددا اعلام آمادگی کرد کاظمی‌قمی، کرزی و عبدالله حمله به شیعیان در هرات را محکوم کردند ویدئو | شناسایی خانواده شهید «نسیم افغانی» پس از سال‌ها گمنامی سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد تمجید وحید شمسایی از عملکرد افغانستان در جام ملت‌های آسیا + فیلم شهادت ۷ نمازگزار در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) در هرات صعود چهارپله‌ای فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: از شادی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم ویدئو | شادی مردم هرات پس از راهیابی تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ویدئو | هیجان گزارشگر افغانستانی پس از صعود تیم ملی فوتسال کشورش به جام جهانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان
سرخط خبرها

قاتل جنایت تویسرکان کیست؟ | پلیس: مردم به شایعات درباره این قتل خانوادگی توجه نکنند

  • کد خبر: ۵۳۷۱۵
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
  • ۴
قاتل جنایت تویسرکان کیست؟ | پلیس: مردم به شایعات درباره این قتل خانوادگی توجه نکنند
در روزهای گذشته انتشار خبری مبنی بر قتل پنج شهروند تویسرکانی منتشر شد که با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه بود. یکی از مقامات پلیس همدان از شهروندان خواسته است که به شایعات درباره این قتل خانوادگی توجه نکنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انتشار خبری در روزهای گذشته مبنی بر قتل پنج عضو یک خانواده توسط اتباع افغانستانی در شهرستان تویسرکان همدان به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

 

انتشار ویدئویی همراه با این خبر که در آن یک کارگر افغانستانی حرف‌هایی در رابطه با این حادثه می‌زند باعث شد، شایعات زیادی در این باره مطرح شود. اما مقامات پلیس همدان در تازه‌ترین گزارش خود هیچ اشاره‌ای به دست داشتن اتباع خارجی در این جنایت نکرده‌اند.

دستور پيگيرى و شناسايى عامل نشر اين فيلم داده شده است

 

علی بهادری دادســتان عمومى و انقلاب تويســركان در گفت‌وگو با روزنامه پیام همدان می‌گوید: از مردم تقاضــا داريم كه اطلاعات و اخبار را از مراجع رســمى و خبرگزارى‌هاى معتبر دنبال كنند و به شــايعات دامن نزننــد. زيرا برخى از شــايعات مانع عملكرد صحيــح و به موقع پليس می‌شود.

 

دادســتان تويســركان در مورد فيلم منتشر شده در فضاى مجازى كه نشــان دهنده اعتراف قاتل به قتل اين 5 نفر اســت، گفت: دستور پيگيرى و شناسايى عامل نشر اين فيلم به مراجع مربوطه داده شده و تا به شخصه اين فيلم را نبينم هيچ نظرى مبنى برتأييد يا رد اين فيلم ندارم.

شهروندان به شایعات درباره این قتل خانوادگی توجه نکنند

 

حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در تشریح این خبر گفت: قاتل صاحب گاوداری و اعضای خانواده وی در شهرستان تویسرکان در اعترافاتش، انگیزه خود از انجام قتل اعضای این خانواده را داشتن اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد.

 

معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلو زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان کرده است.

 

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، بشری در پایان بیان کرد: شهروندان به شایعات در این باره این قتل خانوادگی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس پیگیری کنند.

وزارت اطلاعات: مطالب منتشر شده علیه اتباع افغانستانی کذب است

 

در همین حال؛ شب گذشته وزارت اطلاعات با رد برخی مطالب که با تبلیغات علیه اتباع افغانستانی سعی در ایجاد ترس و وحشت در جامعه دارد، اعلام کرد تنها مرجع اطلاع‌رسانی درباره اخبار این وزارتخانه روابط عمومی وزارت اطلاعات است.

 

در پی انتشار برخی مطالب در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تبلیغ علیه اتباع افغانستانی که تلاش دارد فضای ترس و وحشت در جامعه را حاکم کند، روابط عمومی وزارت اطلاعات با «کذب» خواندن مطالبی از این دست اعلام کرد روابط عمومی وزارت اطلاعات تنها مرجع اطلاع‌رسانی درباره اخبار این حوزه است و چنین مطالبی صحت ندارد.

 

روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه و به دنبال کشف جسد دو عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید.

 

با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس در نهایت جمعه شب قاتل در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و دستگیر شد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
سید ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
1
خب بگین کی بوده تا ما هم باورتون کنیم.خبرها رو گفتین کذب محضه!!بعدشم میگی ما دستگیرش کردیم اما بهتون نمیگیم. خب واقعیتو بگین که کمتر شایعه پراکنی بشه.
امیر
France
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
2
فضای حواس جمع بودن است نه ترس در جامعه .اگر این خانواده هم بیشتر به جزییات واحتمالات حواسشان بود ممکن بود برایشان چنین اتفاقی نیفتاده بود یا لا اقل مادر وبچه ها در محل امن در روستا که فاصله کمی هم داشت بودند ،قربانی چنین صحنه ای نشده بودند .
امحمد باغمیشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
0
کاش بیشتر انرژی تان را روی جلوگیری ازاین حوادث میگذاشتید تا تعقیب کسی قصدروشنگری و حواس جمعی مردم را داشته وفیلم را منتشر کرده است
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
چرا اخبار کذب انتشار میدین؟
۵ نفر کشته شدن
اونوقت شما دارید پنهانکاری میکنید
فقط خواجه حافظ شیرازی نفهمیده بود که اونم زنده نبود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->